Grumpy Cat, cel mai influent animal de pe internet

<   înapoi
publicat Joi, 5 decembrie 2013, de Andreea Ursu-Listeveanu

Se știe deja că pisicile au preluat internetul, o demonstrează studiile și statisticile. Totuși nu Kitty Galore e în fruntea lor, ci Grumpy Cat, o pisică pe cât de expresivă, pe atât de nevinovată.

Bănuită inițial că n-ar exista cu adevărat, că expresia ei posomorâtă ar fi fost modificată în PhotoShop, Grumpy Cat, pe numele ei adevărat Tardar Sauce, este cât se poate de vie. Expresia ei facială i-a atribuit diverse răutăți și-acum e recunoscută în lumea întreagă pentru veșnica ei nemulțumire. Nu toată lumea știe însă că pisica are un handicap numit nanism felin și el e cauza pentru care Grumpy Cat arată întotdeauna ca și când nu i-ar conveni nimic.

Titlul de cel mai influent animal de pe internet i-a revenit datorită faptului că notorietatea de care se bucură pisica le-a adus stăpânilor ei venituri considerabile din publicitatea pe care o face animalul. Însă factorul decisiv în consolidarea brandului a fost apariția ei pe coperta revistei New York în ediția din luna octombrie. Articolul despre Grumpy Cat dezvăluie faptul că imperiul pe care-l stăpânește include un sortiment de băutura cofeinizată, o carte devenită bestseller în SUA și în curând un film despre ea. Averea ei se ridică la 1 milion de dolari și nu pare să se oprească aici - are un agent care se ocupă de asta.

foto via 1, 2, 3, 4

galerie foto:
 


Scris de Andreea Ursu-Listeveanu Google+ | Facebook | Twitter | Blog
Contribuie la articol: Trimite un pont | Sugerează o corectură
scrie un comentariu:
Notificare: